ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Αγαπητέ πελάτη,
Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε τα προϊόντα μας. Διαθέτουμε μια επαγγελματική ομάδα Ελέγχου Ποιότητας (QC) για να διασφαλίσουμε ότι κάθε προϊόν υποβάλλεται σε αυστηρούς ελέγχους ποιότητας πριν από την αποστολή. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά την παρακάτω πολιτική επιστροφών πριν πραγματοποιήσετε μια αγορά. Με την υποβολή παραγγελίας, αποδέχεστε όλους τους όρους που περιγράφονται σε αυτήν την πολιτική.


1. Πεδίο εφαρμογής

Αυτή η πολιτική επιστροφών ισχύει για όλα τα προϊόντα που αγοράστηκαν από το grbattery.gr. Όλες οι επιστροφές απαιτούν έναν αριθμό RMA (Return Merchandise Authorization). Κάντε κλικ εδώ για να υποβάλετε μια αίτηση RMA.

Σημείωση: Διαβάστε προσεκτικά τους παρακάτω κανόνες και οδηγίες για να αποφύγετε περιττές καθυστερήσεις ή επιπλοκές στη διαδικασία επιστροφής.

2. Πολιτική Επιστροφής και Αντικατάστασης 30 Ημερών

👉Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων 30 Ημερών

  • Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να διατηρούνται σε άριστη εξωτερική κατάσταση, με πλήρη συσκευασία και αξεσουάρ, χωρίς ανθρώπινες φθορές και χωρίς να επηρεάζεται η δευτερογενής πώληση. Υπενθύμιση: Μην αφαιρείτε ή καταστρέφετε καμία ετικέτα πάνω στην μπαταρία (όπως η ετικέτα με το λογότυπό μας, του προμηθευτή, της εγγύησης ή της ποιοτικής επιθεώρησης QC), διαφορετικά η επιστροφή και η επιστροφή χρημάτων ενδέχεται να μην γίνουν αποδεκτές.
  • Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με πλήρη συσκευασία και αξεσουάρ, και να μην έχει σημάδια ζημιάς ή αλλοίωσης.
  • Εάν η επιστροφή οφείλεται σε πρόβλημα ποιότητας, πρέπει να παρέχονται αποδεικτικά στοιχεία (φωτογραφίες ή βίντεο).
  • Αιτήματα επιστροφής χωρίς τις απαραίτητες πληροφορίες προϊόντος (όπως αρχικό μοντέλο και περιγραφή προβλήματος) ενδέχεται να απορριφθούν.

👉Αντικατάσταση 30 Ημερών

  • Αιτήματα αντικατάστασης μπορούν να γίνουν εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Πρέπει να παρέχονται αποδεικτικά στοιχεία του προβλήματος του προϊόντος (φωτογραφίες ή βίντεο).
  • Οι πελάτες δικαιούνται δωρεάν αντικατάσταση για το ίδιο μοντέλο/προδιαγραφές. Μετά τις 30 ημέρες, ισχύει η πολιτική εγγύησης.
  • Αιτήματα που δεν περιλαμβάνουν τις απαραίτητες λεπτομέρειες του προϊόντος ενδέχεται να απορριφθούν.

3. Διαδικασία Επιστροφής

  • Υποβολή Αιτήματος RMA: Κάντε κλικ εδώ για να υποβάλετε μια αίτηση RMA. Πρέπει να αποκτήσετε έναν αριθμό RMA εντός της περιόδου επιστροφής που καθορίζεται παραπάνω. Μη εξουσιοδοτημένες επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές.
  • Ανασκόπηση από την Εξυπηρέτηση Πελατών: Η ομάδα μας θα εξετάσει το αίτημα εντός 1-2 εργάσιμων ημερών και θα σας αποστείλει τον αριθμό RMA μέσω email. Βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός RMA είναι εμφανής στη συσκευασία επιστροφής.
  • Επιστροφή αποστολής: Ο αριθμός RMA ισχύει για 30 ημέρες από την ημερομηνία έκδοσής του. Ο χρήστης πρέπει να επιστρέψει το προϊόν εντός αυτής της προθεσμίας. Κατά την αποστολή του προϊόντος, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενημερώσει τον πωλητή και έχετε παράσχει το όνομα της εταιρείας ταχυμεταφορών και τον αριθμό αποστολής.
  • Επεξεργασία Επιστροφής/Αντικατάστασης: Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί το επιστρεφόμενο προϊόν, η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση θα διεκπεραιωθεί εντός 3-5 εργάσιμων ημερών.

4. Σημαντικές Σημειώσεις

  • Αίτηση Επιστροφής
    • Πρέπει να υποβληθεί αίτηση RMA πριν από οποιαδήποτε επιστροφή ή αντικατάσταση.
    • Επιστροφές χωρίς έγκριση και αριθμό RMA δεν θα γίνονται αποδεκτές.
  • Χρονικό Όριο Επιστροφής
    • Ο αριθμός RMA ισχύει για 30 ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης· το προϊόν πρέπει να αποσταλεί εντός αυτής της περιόδου.
    • Κατά την επιστροφή, πρέπει να παρέχετε το όνομα της εταιρείας ταχυμεταφορών και τον αριθμό αποστολής για παρακολούθηση.
  • Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων / Αντικατάστασης
    • Οι επιστροφές χρημάτων ολοκληρώνονται συνήθως εντός 3–5 εργάσιμων ημερών· ο ακριβής χρόνος εξαρτάται από τον πάροχο πληρωμής.
    • Οι αντικαταστάσεις διεκπεραιώνονται εντός 2–7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
    • Είναι δυνατή η αντικατάσταση μόνο με το ίδιο προϊόν. Για άλλο προϊόν, απαιτείται επιστροφή και νέα παραγγελία.
    • Εάν η κατάσταση του επιστραφέντος προϊόντος δεν πληροί τις προδιαγραφές, το grbattery.gr διατηρεί το δικαίωμα άρνησης επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης.
    • Η διαδικασία επιστροφής δεν υποστηρίζει αντικαταβολή (COD). Εάν το δέμα σταλεί με αντικαταβολή, θα αναγκαστούμε να το αρνηθούμε και δεν θα εκδοθεί επιστροφή χρημάτων.
  • Απαιτήσεις για την ακεραιότητα των ετικετών της μπαταρίας
    • Όλα τα επιστρεφόμενα προϊόντα μπαταριών πρέπει να διατηρούν τις ετικέτες τους άθικτες. Δεν επιτρέπεται η αφαίρεση ή καταστροφή οποιασδήποτε αρχικής ετικέτας, συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι αποκλειστικά, της ετικέτας με το λογότυπό μας, της ετικέτας του προμηθευτή, της ετικέτας εγγύησης και της ετικέτας ποιοτικού ελέγχου QC.
    • Η απουσία ετικετών επηρεάζει την αξιολόγηση του προβλήματος του προϊόντος και την ιχνηλασιμότητα ευθύνης. Δεν θα είμαστε σε θέση να ζητήσουμε εγγύηση ή αποζημίωση από τον προμηθευτή.
    • Ως εκ τούτου, μπαταρίες με κατεστραμμένες ή αφαιρεμένες ετικέτες δεν θα γίνονται δεκτές για επιστροφή, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

5. Ανάλυση Χρεώσεων

👉Επιστροφές & Αντικαταστάσεις για Μη Ποιοτικά Ζητήματα

  • Η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί ακόμη
    • Μπορεί να ζητηθεί πλήρης επιστροφή χρημάτων χωρίς επιπλέον χρεώσεις.
  • Η παραγγελία έχει αποσταλεί (υποκειμενικοί λόγοι όπως λάθος προϊόν ή αλλαγή γνώμης)
    • Η άρνηση παραλαβής δεν γίνεται δεκτή. Εάν ο πελάτης αρνηθεί την παραλαβή, θα θεωρηθεί εγκαταλειμμένο προϊόν και δεν θα εκδοθεί επιστροφή χρημάτων.
      ⚠️ Ειδική Ειδοποίηση για Αρνήσεις Παράδοσης
      • Εάν το δέμα απορριφθεί ή δεν παραληφθεί εγκαίρως και δεν μπορεί να επιστραφεί στην αποθήκη μας (π.χ. λόγω περιορισμών αποστολής ή πολιτικών περιοχής, μπορεί να καταστραφεί από την εταιρεία ταχυμεταφορών), θα θεωρηθεί ότι εγκαταλείφθηκε οικειοθελώς από τον πελάτη και δεν θα εκδοθεί επιστροφή χρημάτων.
      • Θα βασιστούμε στις ενημερώσεις παρακολούθησης και στα αρχεία παράδοσης/επιστροφής της μεταφορικής για τη λήψη αποφάσεων. Ο πελάτης αναμένεται να κατανοεί και να αποδέχεται ότι η απόφαση βασίζεται σε αυτά τα αρχεία.
    • Αν ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει το προϊόν, πρέπει να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών εντός 30 ημερών από την παραλαβή και να διασφαλίσει ότι το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία.
    • Τα έξοδα επιστροφής και οι παρακάτω χρεώσεις καλύπτονται από τον πελάτη:
      • Αρχικό κόστος αποστολής
      • Κόστος επιστροφής αποστολής
      • Χρέωση επανατοποθέτησης 10%
  • Η παραγγελία έχει αποσταλεί (αποτυχία παράδοσης λόγω υπαιτιότητας του πελάτη)
    • Περιλαμβάνει ενδεικτικά:
      • Λανθασμένη διεύθυνση από τον πελάτη
      • Το δέμα δεν παραλήφθηκε εγκαίρως
      • Άρνηση παραλαβής από τον πελάτη
      • Μη καταβολή τελωνειακών δασμών από τον πελάτη
    • Ο πελάτης θα είναι υπεύθυνος για:
      • Αρχικό κόστος αποστολής
      • Αν απαιτείται εκ νέου αποστολή: χρέωση δεύτερης αποστολής
      • Αν ακυρωθεί η παραγγελία: χρέωση επανατοποθέτησης 10%
Σημείωση: Σε περίπτωση επιστροφών που δεν οφείλονται σε πρόβλημα ποιότητας, ο πελάτης φέρει την ευθύνη για τυχόν ζημίες ή απώλειες κατά τη μεταφορά.
⚠️ Ειδική Πολιτική για Προϊόντα με Μπαταρίες Λιθίου (Διεθνείς Αποστολές)
  • Για προϊόντα που περιέχουν μπαταρίες λιθίου, εάν το δέμα καταστραφεί μετά την αποστολή λόγω άρνησης, μη παραλαβής, μη συνεργασίας με τον εκτελωνισμό ή μη καταβολής τελών/δασμών, θα θεωρηθεί ότι εγκαταλείφθηκε από τον πελάτη και δεν θα εκδοθεί επιστροφή χρημάτων.
⚠️ Ειδικές Σημειώσεις για Παραγγελίες από τη Βραζιλία
  • Εάν ο πελάτης δεν ολοκληρώσει την πληρωμή των δασμών εντός της καθορισμένης προθεσμίας και το δέμα καταστραφεί από τις τελωνειακές αρχές της Βραζιλίας, όλες οι απώλειες θα βαρύνουν τον πελάτη και δεν θα δοθεί καμία επιστροφή χρημάτων.

👉Επιστροφές & Αντικαταστάσεις για Ποιοτικά Ζητήματα

  • Λόγω δικής μας υπαιτιότητας (λάθος προϊόν, ζημιά, λειτουργική βλάβη)
    • Θα αναλάβουμε τα εξής:
      • Έξοδα επιστροφής αποστολής
      • Δωρεάν αποστολή σωστού προϊόντος ή πλήρης επιστροφή χρημάτων
  • Δασμοί Τελωνείου Βραζιλίας
    • Ανεξαρτήτως του λόγου επιστροφής, όλοι οι δασμοί που προκύπτουν κατά την αγορά επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • Διαδικασία και Σημαντικές Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών εντός 30 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, προσκομίζοντας καθαρές φωτογραφίες και περιγραφή του προβλήματος.
    • Όλες οι επιστροφές πρέπει να εγκριθούν από την εξυπηρέτηση πελατών. Απαιτείται να λάβετε διεύθυνση επιστροφής πριν την αποστολή.
    • Πακέτα που επιστρέφονται χωρίς εξουσιοδότηση δεν θα είναι επιλέξιμα για επιστροφή χρημάτων.
    • Η διαδικασία επιστροφής δεν υποστηρίζει αντικαταβολή (COD). Εάν το πακέτο αποσταλεί με αντικαταβολή, θα αναγκαστούμε να το αρνηθούμε και δεν θα εκδοθεί επιστροφή χρημάτων.
⚠️ Ειδικές Σημειώσεις
  • Για να διασφαλιστεί η δίκαιη συναλλαγή, εάν ένας πελάτης αρνηθεί την παραλαβή προϊόντων υψηλής αξίας χωρίς βάσιμο λόγο (συνολική αξία παραγγελίας άνω των 200 EUR), διατηρούμε το δικαίωμα να καταγράψουμε τη συμπεριφορά αυτή και να περιορίσουμε την υποστήριξη μετά την πώληση, συμπεριλαμβανομένων (αλλά όχι περιοριζόμενων σε): αποκλεισμός από επιστροφές χρημάτων, περιορισμός παραγγελιών, άρνηση μελλοντικής εξυπηρέτησης.
  • Οι επιστροφές δεν υποστηρίζονται για παραγγελίες χονδρικής. Για να αποφευχθεί κακόβουλη εκμετάλλευση, κάθε παραγγελία με πάνω από 10 ίδια τεμάχια θεωρείται παραγγελία χονδρικής.
    Οι παραγγελίες αυτές δεν επιστρέφονται ούτε αντικαθίστανται μετά την αποστολή. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει το μοντέλο, την ποσότητα και τις πραγματικές ανάγκες πριν από την υποβολή της παραγγελίας.

6. Διαχείριση Ελαττωματικών Προϊόντων

  • Εντός 30 ημερών:
    • Προϊόντα που φτάνουν DOA (Dead on Arrival), έχουν ορατά ελαττώματα ή ζημιές κατά τη μεταφορά δικαιούνται πλήρη επιστροφή ή δωρεάν αντικατάσταση.
    • Τα έξοδα επιστροφής καλύπτονται από εμάς.
  • Εντός εγγύησης ενός έτους:
    • Προσφέρουμε εγγύηση ενός έτους. Προβλήματα ποιότητας εντός αυτής της περιόδου δικαιούνται δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση.
    • Πρέπει να παρέχονται αποδεικτικά στοιχεία (φωτογραφίες/βίντεο).
    • Αιτήματα χωρίς απαραίτητες αποδείξεις ενδέχεται να απορριφθούν.

7. Πρόσθετοι Όροι

  • Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται
    • Τα αρχικά έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται κατά την επιστροφή ή επιστροφή χρημάτων.
  • Διαχείριση απορριφθέντων προϊόντων
    • Εάν ο πελάτης αρνηθεί την παραλαβή, αυτό θεωρείται ως εθελοντική εγκατάλειψη και δεν θα εκδοθεί επιστροφή χρημάτων.
    • Συνιστούμε να αποδεχτείτε πρώτα την παραλαβή και στη συνέχεια να υποβάλετε αίτηση RMA για να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.
  • Καμία επιστροφή χωρίς την παραλαβή του επιστραφέντος προϊόντος
    • Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε επιστροφή χρημάτων έως ότου παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν.
  • Παράταση προθεσμίας επιστροφής
    • Εάν απαιτείται παράταση της προθεσμίας επιστροφής λόγω ειδικών περιστάσεων, παρακαλούμε επικοινωνήστε εκ των προτέρων με την εξυπηρέτηση πελατών για επιβεβαίωση.

8. Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)

  • Πώς μπορώ να ζητήσω επιστροφή;
    Υποβάλετε μια αίτηση RMA. Μόλις εγκριθεί, θα σας παρασχεθεί ένας αριθμός RMA.
  • Πόσος χρόνος απαιτείται για την επιστροφή χρημάτων;
    Οι επιστροφές χρημάτων συνήθως διαρκούν 3-5 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τον πάροχο πληρωμών.
  • Πόσος χρόνος απαιτείται για την αντικατάσταση;
    Οι αντικαταστάσεις διεκπεραιώνονται εντός 2-7 εργάσιμων ημερών μετά τη λήψη της επιστροφής.
  • Ποιες περιπτώσεις δεν είναι επιλέξιμες για επιστροφή;
    Προϊόντα που υπερβαίνουν την περίοδο επιστροφής ή έχουν υποστεί ζημιά λόγω κακής χρήσης.

9. Διεύθυνση επιστροφής

Name:RE CZPRGA 907503
Address: 4PX Express CZ s.r.o, Lidicka 498, Jeneč, Praha, CZ, 252 61
Phone numer:420311909222