Κοινό πρόβλημα

Συχνές Ερωτήσεις Πληρωμής

Οι αποδεκτοί τρόποι πληρωμής στο grbattery.gr είναι οι εξής: PayPal, πιστωτική κάρτα και χρεωστική κάρτα. Γενικά, οι ηλεκτρονικές επιταγές και οι εκκρεμείς πληρωμές χρειάζονται 3-4 εργάσιμες ημέρες για να ολοκληρωθούν.
Όχι. Μπορείτε να πληρώσετε με την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα (Visa, MasterCard, American Express και Discover) ή με eCheck — χωρίς να έχετε λογαριασμό PayPal. Όταν μεταφερθείτε στη σελίδα του PayPal, κάντε κλικ στην καρτέλα "Πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα".
Ναι. Το PayPal χρησιμοποιεί τεχνολογία SSL για να διατηρεί τις πληροφορίες σας ασφαλείς. Επιπλέον, όταν στέλνετε μια πληρωμή μέσω PayPal, ο παραλήπτης δεν λαμβάνει ευαίσθητες οικονομικές πληροφορίες όπως ο αριθμός της κάρτας ή του τραπεζικού σας λογαριασμού. Έτσι, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε όταν πληρώνετε άτομα που δεν γνωρίζετε. Το PayPal έχει σχεδιαστεί εξαρχής για να αποτελεί έναν πιο ασφαλή τρόπο πληρωμής στο διαδίκτυο. Οι οικονομικές σας πληροφορίες δεν θα πωληθούν ούτε θα κοινοποιηθούν σε κανέναν έμπορο ή κατάστημα.
Όλη η επεξεργασία πληρωμών γίνεται από έναν ανεξάρτητο και ασφαλή πάροχο πληρωμών. Το grbattery.gr δεν λαμβάνει καμία πληροφορία πληρωμής. Παρακαλούμε ελέγξτε τα παρακάτω και επικοινωνήστε με τον εκδότη της κάρτας σας εάν το πρόβλημα συνεχιστεί.
  1. Λανθασμένες πληροφορίες χρέωσης
  2. Ανεπαρκές υπόλοιπο
  3. Η κάρτα έχει δηλωθεί ως απολεσθείσα ή κλεμμένη
  4. Η κάρτα έχει λήξει
  5. Η κάρτα δεν έχει ενεργοποιηθεί
  6. Η κάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πληρωμές σε περιβάλλον χωρίς φυσική παρουσία (διαδικτυακές αγορές)
  7. Δεν έχει ενεργοποιηθεί το 3-D Secure (MasterCard SecureCode και Verified by Visa)
  8. Έχει φτάσει το πιστωτικό όριο
Οι πληρωμές που γίνονται μέσω eCheck χρειάζονται μερικές ημέρες για να ολοκληρωθούν στο PayPal. Η κατάσταση θα παραμείνει εκκρεμής και δεν θα αποστείλουμε την παραγγελία σας μέχρι να εγκριθεί η πληρωμή.

Συχνές Ερωτήσεις για την Αποστολή

Λάβετε υπόψη ότι οι εργάσιμες ημέρες, εξαιρουμένων των Σαββάτων, Κυριακών και αργιών, υπολογίζονται ως προς τον χρόνο παράδοσης. Γενικά, η αποστολή θα χρειαστεί περίπου 3-5 εργάσιμες ημέρες από τοπική αποθήκη ή 13-18 εργάσιμες ημέρες από Αποθήκη στο εξωτερικό.
Εάν το δέμα δεν μπορεί να παραδοθεί εντός του χρονικού πλαισίου που αναφέρεται στον ιστότοπό μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσω email ή υποβάλετε αίτημα. Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.
Γενικά, οι παραγγελίες δεν μπορούν να αλλάξουν αφού υποβληθούν. Ωστόσο, αν επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως μετά την παραγγελία, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τις αλλαγές. Αν η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, δεν μπορούμε να κάνουμε καμία αλλαγή.
Συνήθως θα σας στείλουμε τον αριθμό εντοπισμού την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία, παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ για να επικοινωνήσετε μαζί μας — το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μας θα απαντήσει εντός 24 ωρών.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε μεταβείτε στη Σελίδα Αποστολής.

Συχνές Ερωτήσεις για Επιστροφές

Το RMA είναι η συντομογραφία του Return Merchandise Authorization (Έγκριση Επιστροφής Προϊόντος). Οι πελάτες που επιθυμούν να επιστρέψουν προϊόντα πρέπει να υποβάλουν αίτηση για RMA. Μόλις εγκριθεί το RMA, μπορούν να επιστρέψουν το προϊόν εκτυπώνοντας τη διεύθυνση επιστροφής στην ετικέτα.
Τα προϊόντα εντός της Εγγύησης προϊόντος μπορούν να επιστραφούν για επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση.
Η αίτηση για RMA μπορεί να ολοκληρωθεί με 5 απλά βήματα:
  1. Υποβάλετε αίτηση επιστροφής RMA εδώ
  2. Περιγράψτε με λεπτομέρεια γιατί θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν. Για παράδειγμα, ποιο είναι το πρόβλημα; Είναι χαλασμένο; Μια λεπτομερής περιγραφή θα μας βοηθήσει να λύσουμε το πρόβλημα πιο γρήγορα.
  3. Στείλτε μας μια φωτογραφία ή ένα βίντεο που να δείχνει καθαρά το πρόβλημα.
  4. Πείτε μας τι προτιμάτε μετά την επιστροφή: αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων;
  5. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην αίτηση και το RMA θα καταχωρηθεί επιτυχώς. Θα λάβετε απάντηση εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.
Αποκλείεται. Πρέπει να ζητήσετε ένα RMA ανεξάρτητα από το ποιο προϊόν θέλετε να επιστρέψετε, καθώς η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση γίνεται σύμφωνα με τον αριθμό RMA που σας δίνεται.
Ναι, είναι απαραίτητο να εντοπίζεται το επιστρεφόμενο προϊόν.
Σημείωση: Το grbattery.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για απολεσθείσες επιστροφές, επομένως απαιτείται αριθμός εντοπισμού από την πλευρά σας.
Μόλις εγκριθεί το RMA σας, θα λάβετε ένα RMA με τη διεύθυνση επιστροφής εντός 1-2 εργάσιμων ημερών. Μπορείτε να εκτυπώσετε μια ετικέτα "Άδεια Επιστροφής Αποστολής" με τη διεύθυνση επιστροφής και άλλες πληροφορίες και να την επισυνάψετε στο πακέτο σας για την επιστροφή χρημάτων ή την αντικατάσταση.

Συχνές Ερωτήσεις για Μπαταρίες

Συμβουλές:
  1. Συνιστάται να κάνετε μια πλήρη εκφόρτιση και φόρτιση κάθε τρεις μήνες για να διατηρήσετε την καλιμπράρισμα της μπαταρίας σας.
  2. Μειώστε τη φωτεινότητα της οθόνης όσο το δυνατόν περισσότερο και να είναι ακόμα ορατό, αυτό θα βοηθήσει να διαρκέσει περισσότερο η μπαταρία σας.
  3. Απενεργοποιήστε οποιοδήποτε υλικό ή προγράμματα που δεν χρησιμοποιείτε. Αν δεν τα χρειάζεστε ενεργά, κλείστε τα.
  4. Ρυθμίστε την ισχύ της συσκευής σε "φορητό υπολογιστή" ή "οικονομία ενέργειας" για να παρατείνετε τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας σας.
  5. Προσθέστε περισσότερη μνήμη RAM για να ελαχιστοποιήσετε την πρόσβαση στον σκληρό δίσκο.
  6. Μετά την αποθήκευση της μπαταρίας ενός φορητού υπολογιστή και την επαναφόρτισή της, μπορεί να φορτίζει μόνο για 10-15 λεπτά και στη συνέχεια να δηλώνει ότι η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη, αυτό είναι κοινό φαινόμενο στις επαναφορτιζόμενες μπαταρίες φορητών υπολογιστών. Για να το ξεπεράσετε, απλώς αφαιρέστε την μπαταρία και επανατοποθετήστε την για να ξεκινήσει ξανά η διαδικασία φόρτισης.
Προειδοποιήσεις:
  1. Αν έχετε ρυθμίσει τον υπολογιστή σας να εκτελεί αυτόματα ενημερώσεις, συνεχώς εκτελούνται διαδικασίες χωρίς να τις χρειάζεστε.
  2. Η εκτέλεση CDs και DVDs όταν η μπαταρία δεν είναι στη φόρτιση θα την εξαντλήσει γρηγορότερα.
  3. Μην παίζετε παιχνίδια στον υπολογιστή όταν η μπαταρία δεν είναι στη φόρτιση, καθώς ο υπολογιστής πρέπει να δουλέψει πιο σκληρά για να εκτελέσει τα γραφικά και τα άλλα απαραίτητα προγράμματα.
  4. Μην συνδέετε ποτέ τον φορητό υπολογιστή σε προσαρμογέα τροφοδοσίας αυτοκινήτου ως υποκατάστατο της μπαταρίας. Αυτό μπορεί να καταστρέψει ή να βλάψει τον υπολογιστή σας.
  5. Οι ιόντες λιθίου μπορεί να καταστραφούν αν η τάση πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο, αποφύγετε να αφήσετε τη μπαταρία του φορητού υπολογιστή να εκφορτιστεί πλήρως και επανειλημμένα.
  6. Αν σκοπεύετε να μην χρησιμοποιήσετε τη μπαταρία του φορητού υπολογιστή για έναν μήνα ή περισσότερο, φορτίστε πλήρως τη μπαταρία και αποθηκεύστε τη σε δροσερό μέρος. Η μπαταρία του φορητού υπολογιστή θα χάσει τη φόρτισή της κατά την αποθήκευση και θα χρειαστεί να φορτιστεί ξανά πριν την ξαναχρησιμοποιήσετε.
Όταν αποκτάτε μια νέα μπαταρία ή έναν νέο φορητό υπολογιστή, η σωστή φόρτιση, εκφόρτιση, χρήση και αποθήκευση θα σας επιτρέψουν να μεγιστοποιήσετε τη διάρκεια ζωής και τις δυνατότητες της μπαταρίας σας. Πριν την πρώτη εκκίνηση του φορητού υπολογιστή, είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς να φορτίσετε και να φροντίσετε τη μπαταρία σας για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη διάρκεια ζωής της.
  1. Φόρτιση και Εκφόρτιση
    Σύμφωνα με τους συγγραφείς του CNET, Asher Moses και Brian Nadel, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε με το νέο σας φορητό υπολογιστή είναι να “αφήσετε τη μπαταρία να εκφορτιστεί εντελώς (5%) πριν τη φορτίσετε ξανά.” Αφήνοντας τη μπαταρία να εκφορτιστεί εντελώς (5%) χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή χωρίς AC τροφοδοσία, και στη συνέχεια να τη φορτίσετε στο 100% πριν τη χρησιμοποιήσετε ξανά, βοηθάτε να δημιουργηθεί μνήμη στην μπαταρία για το πόση φόρτιση μπορεί να κρατήσει. Κάντε το αυτό τουλάχιστον τις πρώτες δύο φορές όταν χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή σας με μπαταρία, και επαναλάβετε το όσο πιο συχνά μπορείτε για να πάρετε το μέγιστο από τη μπαταρία σας.
  2. Αποθήκευση
    Αν σκοπεύετε να χρησιμοποιείτε τον φορητό υπολογιστή ως επιτραπέζιο τις περισσότερες φορές, ο Rick Broida του "PC World" προτείνει να αφαιρέσετε την μπαταρία από τον υπολογιστή και να χρησιμοποιείτε μόνο τροφοδοσία AC. Τοποθετήστε την μπαταρία ξανά και φορτίστε την μόνο όταν σκοπεύετε να μεταφέρετε τον υπολογιστή και να τον χρησιμοποιήσετε χωρίς τροφοδοσία AC, καθώς “αν αφήσετε τον υπολογιστή συνδεδεμένο 24/7… η μπαταρία δεν παίρνει ποτέ (ή σπάνια) την ευκαιρία να εκφορτιστεί, [έτσι] χάνει την ικανότητά της να κρατήσει φόρτιση.”
  3. Θερμοκρασία και Κλίμα
    Ένας από τους κύριους λόγους αποτυχίας της μπαταρίας είναι η υπερθέρμανση. Ο Erik Rhey του "PC Magazine" προτείνει ότι μπορείτε να αποφύγετε την υπερθέρμανση χρησιμοποιώντας δροσερά πατώματα και αποφεύγοντας την τοποθέτηση του υπολογιστή σε μαλακές επιφάνειες όπως μαξιλάρια και κουβέρτες. Ορισμένες μπαταρίες είναι σχεδιασμένες να αισθάνονται αν θερμαίνονται πολύ και απλώς δεν θα φορτίσουν αν το κάνουν, οπότε είναι προς το συμφέρον σας να κρατάτε τη μπαταρία σας δροσερή. Η συσσώρευση σκόνης στον υπολογιστή και η φραγή του ανεμιστήρα ψύξης μπορεί επίσης να προκαλέσει υπερθέρμανση, οπότε προσπαθήστε να κρατάτε την περιοχή γύρω από τον υπολογιστή σας καθαρή.
  4. Ρυθμίσεις Ισχύος
    Μόλις εξοικειωθείτε με τη φόρτιση των μπαταριών σας, επισκεφτείτε τις Ρυθμίσεις Ισχύος του υπολογιστή σας στον Πίνακα Ελέγχου και μειώστε την φωτεινότητα της οθόνης σας, ρυθμίστε τις ρυθμίσεις χρόνου για την απενεργοποίηση της οθόνης και την είσοδο του υπολογιστή σε κατάσταση ύπνου, και δείτε αν υπάρχουν προηγμένες ρυθμίσεις που μπορούν να αλλάξουν για να παρατείνετε τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας σας όσο το δυνατόν περισσότερο.
Συνήθως ΟΧΙ. Οι νέες μπαταρίες έρχονται σε κατασταση αποφόρτισης και πρέπει να φορτιστούν πλήρως πριν από τη χρήση. Συνιστάται να φορτίσετε και να αποφορτίσετε πλήρως τη νέα μπαταρία δύο έως τέσσερις φορές για να επιτύχετε τη μέγιστη χωρητικότητα της.
Συνιστάται γενικά να φορτίσετε τη μπαταρία για μια ολόκληρη νύχτα (περίπου δώδεκα ώρες). Είναι φυσιολογικό η μπαταρία να θερμαίνεται κατά τη διάρκεια της φόρτισης και αποφόρτισης.
Κατά την πρώτη φόρτιση της μπαταρίας, η συσκευή μπορεί να δείξει ότι η φόρτιση έχει ολοκληρωθεί μετά από μόλις 10 ή 15 λεπτά. Αυτό είναι φυσιολογικό με τις επαναφορτιζόμενες μπαταρίες. Οι νέες μπαταρίες είναι δύσκολο να φορτιστούν από τη συσκευή, καθώς δεν έχουν ποτέ φορτιστεί πλήρως και δεν έχουν "καθιερωθεί". Μερικές φορές, ο φορτιστής της συσκευής μπορεί να σταματήσει τη φόρτιση της νέας μπαταρίας πριν αυτή φορτιστεί πλήρως. Αν συμβεί αυτό, αφαιρέστε τη μπαταρία από τη συσκευή και επανατοποθετήστε τη. Ο κύκλος φόρτισης πρέπει να αρχίσει ξανά. Αυτό μπορεί να συμβεί αρκετές φορές κατά την πρώτη φόρτιση της μπαταρίας. Μην ανησυχείτε, είναι απόλυτα φυσιολογικό.
Τι πρέπει να κάνετε με τη μπαταρία:
  1. Φορτίστε/αποφορτίστε πλήρως τη μπαταρία μέχρι 3 κύκλους για να επιτύχετε την πλήρη χωρητικότητα μιας νέας μπαταρίας
  2. Αποφορτίστε πλήρως και στη συνέχεια φορτίστε πλήρως τη μπαταρία κάθε δύο με τρεις εβδομάδες για να διατηρήσετε τις συνθήκες της μπαταρίας.
  3. Εκτελέστε τη συσκευή με την ισχύ της μπαταρίας μέχρι να κλείσει ή μέχρι να εμφανιστεί προειδοποίηση χαμηλής μπαταρίας. Στη συνέχεια, φορτίστε τη μπαταρία σύμφωνα με τις οδηγίες του εγχειριδίου χρήσης.
  4. Αφαιρέστε τη μπαταρία από τη συσκευή και αποθηκεύστε την σε δροσερό, ξηρό και καθαρό μέρος αν δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί για ένα μήνα ή περισσότερο. Φορτίστε ξανά τη μπαταρία μετά την αποθήκευση.
  5. Εξασφαλίστε τη μέγιστη απόδοση της μπαταρίας βελτιστοποιώντας τα χαρακτηριστικά διαχείρισης ενέργειας της συσκευής. Ανατρέξτε στο εγχειρίδιο για περαιτέρω οδηγίες.
Τι δεν πρέπει να κάνετε με τη μπαταρία:
  1. Μην βραχυκυκλώσετε. Ένας βραχυκυκλωτής μπορεί να προκαλέσει σοβαρές ζημιές στη μπαταρία.
  2. Μην ρίχνετε, χτυπάτε ή κακοποιείτε τη μπαταρία, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει στην έκθεση του περιεχομένου της κυψέλης, το οποίο είναι διαβρωτικό.
  3. Μην εκθέτετε τη μπαταρία σε υγρασία ή βροχή.
  4. Κρατήστε τη μπαταρία μακριά από φωτιά ή άλλες πηγές ακραίας θερμότητας. Μην την καίτε. Η έκθεση της μπαταρίας σε ακραία θερμότητα μπορεί να οδηγήσει σε έκρηξη.
Η γοητεία ενός φορητού υπολογιστή είναι ότι μπορείτε να τον μεταφέρετε εύκολα από το ένα μέρος στο άλλο. Είτε τον μεταφέρετε από δωμάτιο σε δωμάτιο, είτε τον παίρνετε μαζί σας στις διακοπές, η φορητότητα είναι το κύριο πλεονέκτημα ενός φορητού υπολογιστή. Ωστόσο, η φορητότητα μειώνεται όταν η μπαταρία του φορητού υπολογιστή σας δεν φορτίζει πλέον, καθώς τότε πρέπει να διατηρείτε τον υπολογιστή συνδεδεμένο σε πρίζα συνεχώς. Υπάρχουν τρεις κύριοι λόγοι για τους οποίους μια μπαταρία φορητού υπολογιστή δεν φορτίζει, και κανένας από τους οποίους δεν είναι φθηνός.
  1. Κακή Μπαταρία
    Μερικές φορές η μπαταρία αρνείται να φορτιστεί γιατί η ίδια η μπαταρία είναι κακή. Είτε είναι ελαττωματική από νωρίς είτε είναι αρκετά παλιά, μια κακή μπαταρία θα αρνηθεί να φορτιστεί. Η αντικατάσταση μιας κακής μπαταρίας μπορεί να είναι ακριβή, με τις αντικαταστάσεις από άλλους κατασκευαστές να ξεκινούν γύρω από τα 100 $ κατά την ώρα της δημοσίευσης. Αν ο υπολογιστής σας είναι ακόμα υπό εγγύηση και η μπαταρία είναι κακή, επικοινωνήστε με τον κατασκευαστή για να δείτε αν μπορείτε να την αντικαταστήσετε μέσω της εγγύησης. Διαφορετικά, χρησιμοποιήστε την ηλικία του υπολογιστή και το κόστος της μπαταρίας για να κρίνετε αν αξίζει να την αντικαταστήσετε.
  2. Κακή Μητρική Κάρτα
    Όπως και οι μπαταρίες, οι μητρικές κάρτες των φορητών υπολογιστών μπορεί να αρχίσουν να παρουσιάζουν δυσλειτουργία με την πάροδο του χρόνου, αν και μερικές είναι ελαττωματικές από νωρίς. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το μέρος της μητρικής κάρτας που μεταφέρει την ενέργεια από την υποδοχή DC στη μπαταρία δεν λειτουργεί πλέον. Δυστυχώς, αυτό απαιτεί την αντικατάσταση ολόκληρης της μητρικής κάρτας. Οι μητρικές κάρτες καλύπτονται συνήθως από εγγυήσεις των κατασκευαστών, οπότε αν η εγγύηση είναι ακόμα έγκυρη, ίσως καταφέρετε να κάνετε επισκευή δωρεάν. Αν ο φορητός υπολογιστής δεν καλύπτεται από εγγύηση, το κόστος της επισκευής σπάνια αξίζει, καθώς η αντικατάσταση της μητρικής κάρτας – αφού υπολογιστούν τα ανταλλακτικά και η εργασία – συχνά κοστίζει περισσότερο από τον ίδιο τον υπολογιστή.
  3. Κακός Φορτιστής AC
    Αν ο φορτιστής AC είναι ελαττωματικός, η μπαταρία σας δεν θα φορτίσει σωστά. Μικρές εσωτερικές ρωγμές και σπασίματα στο καλώδιο τροφοδοσίας μπορεί να προκαλέσουν διαλείπουσα τροφοδοσία στην μπαταρία, ενώ ένας νεκρός φορτιστής AC θα αναγκάσει τον υπολογιστή να λειτουργήσει με την μπαταρία μέχρι να εξαντληθεί εντελώς η φόρτιση. Το καλώδιο τροφοδοσίας είναι το πιο εύκολο εξάρτημα του φορητού υπολογιστή για αντικατάσταση, καθώς υπάρχουν πολλά καθολικά αξεσουάρ φορτιστών στην αγορά. Αν και ο αντικατάσταση του φορτιστή AC εξακολουθεί να είναι ακριβή, είναι σημαντικά φθηνότερη από την αντικατάσταση της μπαταρίας ή της μητρικής κάρτας.
  4. Αντιμετώπιση προβλημάτων
    Η αντιμετώπιση προβλημάτων με μια μπαταρία που δεν φορτίζει σπάνια είναι εργασία που μπορεί να γίνει από εσάς. Χωρίς τα κατάλληλα εργαλεία και γνώσεις, το μόνο στοιχείο που μπορείτε να δοκιμάσετε μόνοι σας είναι ο φορτιστής AC. Μπορείτε να το κάνετε αυτό αφαιρώντας τη μπαταρία από τον φορητό υπολογιστή, συνδέοντας τον φορητό υπολογιστή στο ρεύμα και προσπαθώντας να τον ανοίξετε. Αν ο υπολογιστής ανοίξει, ο φορτιστής AC είναι λειτουργικός, αλλά αν δεν ανοίξει, ο φορτιστής AC είναι ελαττωματικός. Αν ο φορτιστής AC είναι λειτουργικός, το επόμενο βήμα είναι να πάρετε τον υπολογιστή σε έναν πιστοποιημένο τεχνικό για να βρείτε τον ακριβή λόγο – ή μερικούς λόγους – για τους οποίους η μπαταρία σας δεν φορτίζει.
Οι φορητοί υπολογιστές είναι σχεδιασμένοι να επαναφορτίζουν τη μπαταρία όταν ο υπολογιστής είναι συνδεδεμένος στην τροφοδοσία AC. Ωστόσο, μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, η μπαταρία μπορεί να αρχίσει να αποτυγχάνει να φορτίσει πλήρως, να φαίνεται ότι έχει μικρότερη διάρκεια ζωής ή να μην φορτίζει καθόλου. Αυτό είναι πολύ συνηθισμένο: η τεχνολογία της μπαταρίας φορητών υπολογιστών δεν έχει φτάσει ακόμα στο σημείο να εγγυάται μακροχρόνια ζωή και αψεγάδιαστη απόδοση. Δυστυχώς, μπορεί να μην μπορείτε να επαναφέρετε μια πολύ αποτυχημένη μπαταρία εκτός αν την αντικαταστήσετε.
  1. Αφαιρέστε την μπαταρία από τον υπολογιστή. Εξετάστε τα πλαϊνά της μπαταρίας. Μπορεί να βρείτε ένα μικρό πάνελ με τρία ή τέσσερα LED φώτα ή κάποια ετικέτα που αναφέρεται στη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Πατήστε το κουμπί ή μέρος του πάνελ που φαίνεται να ενεργοποιεί τα LED φώτα. Αν η μπαταρία λειτουργεί κανονικά, θα δείτε μία, δύο ή τρεις «μπάρες φωτός» που δείχνουν την ποσότητα φόρτισης της μπαταρίας. Αν δεν εμφανιστούν φώτα όταν δοκιμάσετε την μπαταρία, πιθανότατα η μπαταρία είναι αποτυχημένη και δεν μπορεί να πάρει ή να κρατήσει φόρτιση.
  2. Τοποθετήστε την μπαταρία πίσω στον υπολογιστή. Ανοίξτε τον, χρησιμοποιώντας την τροφοδοσία AC. Όταν φορτώσει η επιφάνεια εργασίας, αναζητήστε το εικονίδιο της μπαταρίας στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης, κοντά στο ρολόι. Πρέπει να δείτε μια εικόνα της μπαταρίας. Περάστε τον δείκτη του ποντικιού πάνω από το εικονίδιο για να δείτε πόση ενέργεια έχει απομείνει στην μπαταρία. Τα Windows θα σας ενημερώσουν ότι η μπαταρία φορτίζει τώρα. Αν υπάρχει ένα κόκκινο X πάνω από την μπαταρία, η μπαταρία δεν έχει καθόλου φόρτιση και πιθανώς είναι αποτυχημένη.
  3. Πηγαίνετε στο «Έναρξη», «Πίνακας Ελέγχου» και «Επιλογές Ισχύος». Ελέγξτε την καρτέλα επαναφόρτισης της μπαταρίας. Αν η μπαταρία μπορεί να δεχτεί φόρτιση, θα υπάρχει ένδειξη ότι η φόρτιση γίνεται τώρα. Αν η μπαταρία δεν μπορεί πλέον να δεχτεί φόρτιση, πιθανώς θα υπάρχει κόκκινο X πάνω από το εικονίδιο της μπαταρίας. Κλείστε τον υπολογιστή σας.
  4. Αφαιρέστε την μπαταρία και τοποθετήστε την σε μια πλαστική σακούλα με φερμουάρ. Βάλτε την μπαταρία στην κατάψυξη του ψυγείου για 24 ώρες. Στο τέλος των 24 ωρών, αφαιρέστε την μπαταρία από την κατάψυξη και αφήστε την να «ξεπαγώσει» για δύο ώρες. Βάλτε την μπαταρία πίσω στον υπολογιστή (βεβαιωθείτε ότι είναι εντελώς στεγνή πρώτα). Αν έχετε τύχη, αυτός ο «παγετός» μπορεί να επαναφέρει την μπαταρία στη ζωή—τουλάχιστον για λίγο. Αν η μπαταρία εξακολουθεί να είναι νεκρή, η διάγνωσή σας ολοκληρώνεται.
  5. Αν όλα τα άλλα αποτύχουν, αντικαταστήστε την μπαταρία. Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του κατασκευαστή του υπολογιστή σας για να βρείτε την ακριβή μπαταρία αντικατάστασης για το μοντέλο και τον τύπο του φορητού σας υπολογιστή. Αγοράστε μόνο καινούργιες μπαταρίες.
Υπάρχουν διάφορα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να πετύχετε τη μέγιστη απόδοση της μπαταρίας σας:
  1. Αποτρέψτε το Εφέ Μνήμης - Διατηρήστε την μπαταρία υγιή φορτίζοντάς την πλήρως και στη συνέχεια αποφορτίζοντάς την πλήρως τουλάχιστον μία φορά κάθε δύο με τρεις εβδομάδες. Εξαιρέσεις από τον κανόνα είναι οι μπαταρίες Li-Ion, οι οποίες δεν υποφέρουν από το εφέ μνήμης.
  2. Διατηρήστε τις Μπαταρίες Καθαρές - Είναι καλή ιδέα να καθαρίζετε τις βρώμικες επαφές της μπαταρίας με ένα βαμβάκι και αλκοόλ. Αυτό βοηθά στη διατήρηση μιας καλής σύνδεσης μεταξύ της μπαταρίας και της φορητής συσκευής.
  3. Ασκείστε την Μπαταρία - Μην αφήνετε την μπαταρία αδρανή για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε την μπαταρία τουλάχιστον μία φορά κάθε δύο με τρεις εβδομάδες. Αν η μπαταρία δεν έχει χρησιμοποιηθεί για μεγάλο διάστημα, ακολουθήστε τη διαδικασία «διάλειμμα νέας μπαταρίας» που περιγράφεται παραπάνω.
  4. Αποθήκευση Μπαταρίας - Αν δεν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε την μπαταρία για έναν μήνα ή περισσότερο, αποθηκεύστε την σε έναν καθαρό, ξηρό και δροσερό μέρος, μακριά από τη θερμότητα και μεταλλικά αντικείμενα. Οι μπαταρίες NiCad, NiMH και Li-Ion θα αποφορτιστούν αυτόματα κατά τη διάρκεια της αποθήκευσης. Θυμηθείτε να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες πριν τις χρησιμοποιήσετε.
Διαφορετικές τάσεις που αναγράφονται στις μπαταρίες μπορεί να είναι συμβατές. Για παράδειγμα, οι τάσεις από τα παρακάτω ζευγάρια είναι συμβατές:
3.6V / 3.7V
7.2V / 7.4V
10.8V / 11.1V
14.4V / 14.8V
Ναι. Η χωρητικότητα μιας μπαταρίας δεν επηρεάζει καθόλου τη συμβατότητά της. Μια μπαταρία με μεγαλύτερη χωρητικότητα απλά θα τροφοδοτεί τη συσκευή σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα πριν χρειαστεί να την επαναφορτίσετε.
Είναι σημαντικό να ελέγξετε τις διαστάσεις και το βάρος εκτός από τη χωρητικότητα, επειδή μερικές φορές οι μπαταρίες μεγαλύτερης χωρητικότητας μπορεί να είναι μεγαλύτερες σε μέγεθος, καθιστώντας τις άβολες για ορισμένες χρήσεις, ακόμη και αν είναι συμβατές.
Κάθε συσκευή που καταγράφεται στην ιστοσελίδα μας συνδέεται μόνο με προϊόντα που είναι 100% συμβατά με αυτή τη συσκευή.
Αν εξακολουθείτε να έχετε αμφιβολίες για το ποιο προϊόν είναι το σωστό, παρακαλούμε Επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.